Güncelleme Tarihi: 16 Ocak 2020

Gösterim: 1492

Üniversitemiz Ömer Seyfettin Uygulamalı Bilimler Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hatice Aydın’ın “Digital Marketing Applications” Adlı Kitabı Yayımlandı

Teknolojide yaşanan hızlı gelişmeler, dijital pazarlama kavramını ön plana çıkararak kişisel ve ekonomik yaşamın vazgeçilmez bir aracı haline getirmiştir. Bu öneminden dolayı kitapta, dijital pazarlama konusu üç kısım ve on yedi bölüm olarak ele alınmıştır. İlk kısımda, dijital pazarlamanın nasıl geliştiği anlatılmıştır. İkinci kısımda, dijital pazarlama uygulamaları ve üçüncü kısımda dijital pazarlama trendleri ele alınmıştır.


Peter Lang Yayınevi'nden çıkan kitaptaki bölümler, dijital pazarlama uygulamaları alanında başarılı ve uzman araştırmacılar tarafından ele alınmıştır. Farklı üniversiteden birçok akademisyenin yer aldığı kitapta, üniversitemizden Dr. Öğr. Üyesi Özer Yılmaz, Dr. Öğr. Üyesi Aysel Kurnaz, Dr. Öğr. Üyesi Orhan Duman, Dr. Öğr. Üyesi Hicran Özgüner Kılıç’ın birer bölümü bulunmaktadır. Ayrıca kitabın editörlüğünü yapan Doç. Dr. Hatice Aydın’a ait bir bölüm bulunmaktadır. Kitabın dijital pazarlama çalışmaları ile ilgili güncel kaynaklardan biri olması hedeflenmektedir. Çalışmaya katkıda bulunan tüm yazarları ve üniversitemiz Ömer Seyfettin Uygulamalı Bilimler Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. Hatice Aydın’ı tebrik ediyoruz.


Fotoğraflar